Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010
Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010
Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010
ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ!

Γεια σας είμαι η Σελληνά Βασιλική και θα σας μιλήσω για μια έκθεση φωτογραφίας.Από τις 14 Αυγούστου και μέχρι τον Δεκέμβριο το “Grande albergo delle Rose (HOTEL CASINO)” της Ρόδου, φιλοξενεί την έκθεση φωτογραφίας “TRAVELING” (Ταξιδεύοντας). Η δουλειά που παρουσιάζεται είναι του Ελληνο/Γερμανού φωτογράφου Αρίστου Τριανταφύλλου που ζεί και δουλεύει στην Πάρμα (Ιταλία) τα τελευταία 20 χρόνια.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΡΙΣΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ:
Γεννήθηκε στην Ρόδο το 1967. Μετά τα σχολικά του χρόνια στην Ελλάδα, πήγε στην Ιταλία. Εργάστηκε για μερικά χρόνια στο εμπορικό τμήμα μιας Ιταλικής εταιρείας και το 2006 παρακολούθησε μια απο τις πιο γνωστές σχολές φωτογραφίας στην Ιταλία (John Kaverdash-MILANO) και από τότε εργάζεται σαν φωτογράφος freelance και πραγματοποιεί διάφορες εκθέσεις φωτογραφίας στην Ιταλία και στην Ελλάδα.
Ο σκύλος μου
Γεια σας στην εικόνα βλέπετε το σκυλάκι μου,τον λένε Κάρλο.Γεννήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου,είναι ενάμιση μηνών.Τον πήραμε από μία φίλη του αδερφού μου.Είναι παιχνιδιάρης και λίγο χοντρούλης και όταν τρώει χώνει το κεφάλι του μέσα στο μπολ.Δεν θα τον αντάλαζα για τίποτα τον αγαπάω πάρα πολύ,επίσης η ράτσα του είναι Ρότβαιλερ.
Φεστιβάλ μουσικής

Ο Αναπτυξιακός και Περιβαλλοντικός Σύλλογος κατοίκων των συνοικιών Αγ. Νικολάου, Αγ. Δημητρίου, Αγ. Γεωργίου, κάνει γνωστή ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ,τη λειτουργία του κοινωνικού, μουσικοπαιδαγωγικού προγράμματος με τίτλο: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όλους τους πολίτες του τόπου.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όλους τους πολίτες του τόπου.
…Γιατί η μουσική είναι δικαίωμα και ανθρώπινη ανάγκη. Γιατί όταν περνά μέσα από τις ομαδικές διαδικασίες έχει τη δύναμη να φέρνει κοντά τους ανθρώπους. Γιατί μπορεί να ενώνει τα επιμέρους «ΕΓΩ», σε ένα δημιουργικό και συνεργατικό «ΕΜΕΙΣ». Γιατί οι ομαδικές καλλιτεχνικές δράσεις φαίνεται πως είναι μια από τις λίγες διεξόδους από την κοινωνική , την πολιτιστική , την κρίση αξιών του καιρού μας. Μορφές κρίσεις που συχνά «συνυπάρχουν» με την οικονομική κρίση μέσα σε μια κοινωνία όπως η Ελληνική.
Στα πλαίσια του προγράμματος Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ, λειτουργούν τα παρακάτω τμήματα .1. Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.
Με βασικό όργανο το ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ. Μουσικό όργανο με πολλές δυνατότητες, που δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά στις καντάδες όπως μερικοί νομίζουν, και που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος (μικρός ή μεγάλος) να μάθει να παίζει .
Ποσό συνδρομής, 15 € το μήνα.
2. Η ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
Με ξεχωριστά τμήματα Παιδικής-Νεανικής Χορωδίας και Χορωδίας Ενηλίκων
Ποσό συνδρομής, 5 € το μήνα.
Τόσο στην ορχήστρα όσο και στη χορωδία ,γίνονται δεκτοί κάτοικοι του νησιού της Ρόδου, από 7 χρονών έως οποιαδήποτε ηλικία. Δεν απαιτούνται μουσικές γνώσεις.
Με την φιλοσοφία δε σε σχέση με τη χορωδία μας ότι κανείς δεν είναι «φάλτσος» , όλοι μπορούν να χαρούν και να απολαύσουν την μουσική μέσα από το ομαδικό τραγούδι.
Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010
Μήνυμα Υπουργού Παιδείας για την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940
Μήνυμα Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
Άννας Διαμαντοπούλου, για την Εθνική γιορτή της «28ης Οκτωβρίου 1940»
H επέτειος της 28ης Οκτωβρίου είναι φορτισμένη με τη συγκίνηση που αναβλύζει από την ανάμνηση ενός ένδοξου, ηρωικού παρελθόντος. Παρελθόντος που δεν πρόκειται να λείψει από τις σκέψεις μας, όσα χρόνια και να περάσουν. Ιστορικά ορόσημα τόσο φωτεινά, νικούν το χρόνο και περνούν στην αιωνιότητα. Νικούν τη λήθη και μαρτυρούν μέσα στην ιστορική διαχρονία την τόλμη και την υπερηφάνεια που κρύβει μέσα της η Ελληνική ψυχή.
Κάθε εθνική επέτειος όμως δεν είναι μόνο μια ευκαιρία για να τιμήσουμε ό,τι σπουδαίο μας άφησε η ιστορική μας κληρονομιά. Είναι και μια ευκαιρία για αυτοσυγκέντρωση, για περισυλλογή, για να βγάλουμε τα απαραίτητα ιστορικά συμπεράσματα και διδάγματα που θα μας καθοδηγούν στο δρόμο του εθνικού μας χρέους. Γίνονται έτσι φάροι για το σωστό προσανατολισμό μας. Από το φως τους φωτίζουμε το δρόμο μας και παίρνουμε δύναμη και θάρρος προκειμένου να συνεχίσουμε την προσπάθεια για την Ελλάδα που μπορεί να ξεπερνά τον εαυτό της, για την Ελλάδα που μπορεί να βάζει υψηλούς στόχους και να τους πετυχαίνει.
Το μήνυμα, λοιπόν, της επετείου της 28ης Οκτωβρίου παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ: οι ευγενείς στόχοι και τα υψηλά ιδανικά κατακτώνται με ενότητα, ομοψυχία, πίστη και συμμετοχή.
Σε μια δύσκολη συγκυρία για τον τόπο, επιβάλλεται η ενεργή συμμετοχή όλων μας, έτσι ώστε με ένα νέο όραμα να διατηρήσουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Το οφείλουμε στην πατρίδα μας, το οφείλουμε πάνω από όλα στη νέα γενιά.
Αυτό το νέο όραμα έχει ως επίκεντρο την Παιδεία. Την Παιδεία που μπορεί και πρέπει να γίνει το όχημα για ένα μέλλον αυξημένων δυνατοτήτων και ίσων ευκαιριών, καινοτομίας και ποιότητας, αξιών και αριστείας. Ένα μέλλον που θα μας κάνει πραγματικά υπερήφανους.
Αγαπητά μου παιδιά,
Κάθε μεγάλος στόχος κερδίζεται με προσπάθεια. Τίποτα δεν είναι εύκολο. Αλλά αυτό είναι το χρέος κάθε γενιάς, έναντι όσων αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία. Έτσι κρατάμε τη μνήμη τους ζωντανή. Με το να προσπαθούμε όλοι εμείς σήμερα να χτίσουμε μία Ελλάδα, αντάξια των παρακαταθηκών και της κληρονομιάς που μας εμπιστεύτηκαν.
Εσείς, η νέα γενιά της Ελλάδας, μπορείτε να είστε οι πρωτοπόροι αυτής της προσπάθειας. Εφοδιασμένοι με γνώσεις, μπορείτε να συμβάλετε δημιουργικά στην πρόοδο της πατρίδας μας και να σταθείτε με υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση απέναντι σε κάθε πρόκληση.
Άννα Διαμαντοπούλου
Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010
"Βιβλιοφαγία". Βιβλίο: "Kαι οι κακοί έχουν ψυχή''.Σοφία Παράσχου-Χατζηδημιτρίου.
Συγγραφέας:Σοφία Παράσχου-Χατζηδημητρίου
Που απευθύνεται:Στα παιδιά
Θέμα:Για τους καλούς και τους καλούς
Σκοπός του συγγραφέα:Να μάθουμε τους κακούς και τους καλούς των παραμυθιών
Ηρωές: Σταχτοπούτα,η μητριά της σταχτοπούτας,οι κόρες της μητριάς,η χιονάτη,οι επτά νάνοι,οι μητριά της χιονάτης,η πεντάμορφη,οι αδερφές της πεντάμορφης,ο Ευγένιος τριβιζάς,ο Τζέιμς Ουάλιντ,Ο πέρο,ο άντερσον,οι αδερφοί Γκριμ,ο Ρουμπελστίκιν και ο λύκος.
Ηρωές: Σταχτοπούτα,η μητριά της σταχτοπούτας,οι κόρες της μητριάς,η χιονάτη,οι επτά νάνοι,οι μητριά της χιονάτης,η πεντάμορφη,οι αδερφές της πεντάμορφης,ο Ευγένιος τριβιζάς,ο Τζέιμς Ουάλιντ,Ο πέρο,ο άντερσον,οι αδερφοί Γκριμ,ο Ρουμπελστίκιν και ο λύκος.
Είδος βιβλίου και κειμένου:Αφηγηματικό
Λίγα λόγια για το κείμενο:Ο λύκος έκανε συνέδριο και κάλεσε όλους τους καλούς και τους κακούς των παραμυθιών.Ο καθένας είχε να πει ένα λόγο.Όλοι οι καλοί και κακοί μάλωναν συνέχεια.Στο τέλος όλοι οι καλοί και οι κακοί συμφηλιόφηκαν .Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!!
Τι μου έκανε εντύπωση:Ότι οι καλοί με τους κακούς στο τέλος συμφιλιώθηκαν.
Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010
Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010
Ζωγραφιά του Άγγελου Δημητράκη
"Βιβλιοφαγία". Βιβλίο: "Ένα δέντρο στην αυλή μας".Μαρουλα Κλιάφα.
Συγγραφέας:Μαρούλα Κλιάφα
Σκοπός του συγγραφέα:Να δουμε πώς ζούσαν κάτω από την Τουρκοκρατία. Ήρωες:Γιάννης,Δάφνη,Τασία,Ελένη,Γιώργος,Γιώργαινα
Είδος βιβλίου και κειμένου:Λογοτεχνία,περιγραφικό και αφηγηματικό.
Λίγα λόγια για το βιβλίο:Σε αυτό το βιβλίο μας δείχνει μια εικογένεια που ζει στην Θεσσαλία,είναι κολίγοι(αγρότες)
και τα παιδιά τους δουλεύουν και αυτά στα χοράφια γιατί δεν έχουν σχολείο και δάσκαλο.Στο χωριό θα εμφανηστεί ένας δάσκαλος που θα μαθαίνει σε λίγα παιδιά γράμματα.Αργότερα όμως θα φύγει χωρίς να ειδοποιήσει και ο Γιάννης που αγαπά τα γράμματα θα φύγει θα πάει στην πόλη σε ένα σχολείο στην συνέχεια θα σπουδάσει να γίνει δάσκαλος και θα ακολούθήσουν τα υπόλoιπα.
Τι μου έκανε εντύπωση:Μου έκανε εντύπωση ότι δούλευαν,ότι μερικές φορές χτυπούσαν τα παιδιά τους,ότι κάνανε πολλά παιδιά (γιατί τότε δεν είχαν φάρμακα και αν αρρώσταιναν παίθεναν),ότι τις γυναίκες τους τις φωνάζαν με το όνομα του άντρα τους (π.χ. στην ιστορία)Γιώργος-Γιώργαινα.
Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010
Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010
Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010
Ζωγραφιά στον υπολογιστή

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Μάθημα Αισθητικής Αγωγής με Νέες τεχνολογίες
Μάθημα ζωγραφικής με νέες τεχνολογίες. Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό της ζωγραφικής από τα βοηθήματα του υπολογιστή. Θα υλοποιηθούν τέσσερα μαθήματα. Το πρώτο και το δεύτερο θα αφορούν την εξοικείωση με τα εργαλεία του λογισμικού. Το επόμενο θα είναι η αναζήτηση σκίτσων (clip art) στο διαδίκτυο και η μεταφόρτωσή τους σε μια ζωγραφιά που δημιουργεί ο μαθητής. Το τέταρτο μάθημα θα αφορά την εισαγωγή και επεξεργασία εικόνας μέσα σε ζωγραφιά. Τέλος με τη βοήθεια βιντεοπροβολέα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν τοιχογραφία με θέμα κάποιο μάθημα, κανόνα ή φαινόμενο που εξετάζουμε στην τάξη. Οι μαθητές θα το υπογράψουν και θα μείνει ως ενθύμιο και στους επόμενους μαθητές που θα χρησιμοποούν την αίθουσα διδασκαλίας. Αν μας επιτραπεί, θα ζωγραφίσουμε και στο διάδρομο, έξω από την αίθουσα της τάξης μας ώστε να αποκτήσει χρώμα ο διάδρομος του σχολείου.
Η ζωγραφιά μου

Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)