Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Η πρώτη μου δημοσίευση!!!!!!!

Γεια σας. Είμαι η Γεωργία Καμοίση. Είμαι 10 χρονών. Μου αρέσει να παίζω με τη Λούση (το σκυλάκι στη φωτογραφία), παιχνίδια στον υπολογιστή, να ψάχνω πληροφορίες, να διαβάζω, να βλέπω τηλεόραση, να παίζω μπάσκετ και άλλα πολλά. Για χόμπι πηγαίνω στο μπάσκετ, στο χορό, παίζω πιάνο και μαθαίνω αγγλικά.
Το σκυλάκι στη διπλανή φωτογραφία το λένε Λούση. Είναι ενός έτους. Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν 6 χρονών. Της αρέσει περισσότερο να τρώει κονσέρβα. Τα τρώει όμως όλα. Της αρέσει να παίζει με τρελόμπαλες και να της πετάμε ξύλα. Τελευταία, άρχισε να σκάβει και να κυνηγάει γάτες. Είναι ζηλιάρα, χαδιάρα, παιχνιδιάρα και γαβγίζει πολύ. Όταν θέλει να παίξει, να πάει βόλτα, να φάει ή να πιεί νερό έρχεται και μας γρατζουνάει. Το πρωί έρχεται και ξαπλώνει στο κρεβάτι μου.
Αυτή ήταν η πρώτη μου ανάρτηση για να με βοηθήσει να γίνω μια μικρή δημοσιογράφος.

1 σχόλιο: