Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Κλιπ αρτ

Γεια σας θα σας πω για τη ζωγραφιά που ζωγράφισα με κλιπ αρτ.Έχω σχεδιάσει ένα τρίγωνο που το ζωγράφισα με κόκκινο χρώμα μετά σχεδίασα ένα τετράγωνο και το ζωγράφισα με πράσινο χρώμα επίσης έβαλα τις εικόνες που βλέπετε με κλιπ αρτ και τέλος το εσωτερικό της ζωγραφιάς το χρωμάτισα σκούρο κόκκινο.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Διήμερο Ιππασίας


Γεια σας είμαι η Μάγδα και θα σας μιλήσω για για μία εκδήλωση ιππασίας.

Πληροφορίες:Γίνεται στην Φιλέριμου Ρόδου, δειαρκει 2 μέρες 30-31 Οκτωβρίου και το οργανώνει ο Δήμος Ιαλυσού και ο Σύλογος Ορεινού Φεστιβάλ Μουσικής.Η ώρα είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Λουλούδια

Λυκάκια(ταινία

Γεια σας είμαι η Γεωργία και θα σας πω για μια παράσταση που θα παιχτεί στο κινηματογράφο.






Πληροφορίες:

Σκηνοθεσία:
Άντονυ Μπελ, Μπεν Γκλακ
Πρωταγωνιστούν: Άριελ Κωνσταντινίδη, Στελιου Ψαρουδάκη, Μανώλη Γιούργου, Ντίνου Σούτη, Κώστα Τριανταφυλλόπουλου, Θανάση Παπακωνσταντίνου
Κατηγορία: Κινούμενα Σχέδια
Διάρκεια: 87'
Επίσημο Site: Πατήστε εδώ...

Υπόθεση:
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ιδανικού ταξιδιού με το αυτοκίνητο;! Η Κέιτ και ο Χάμφρι είναι δυο γλυκά λυκάκια που προσπαθούν να βρουν το δρόμο για το σπίτι τους, όταν οι δασοφύλακες τους μεταφέρουν με τη βία στην άλλη άκρη της χώρας. Ο Χάμφρεϊ είναι λύκος Ωμέγα, περνά τις μέρες του λέγοντας εξυπνάδες, διασκεδάζοντας με τους ρέμπελους φίλους του και παίζοντας ηλεκτρονικά με τους αργόσχολους σκίουρους. Η Κέιτ είναι λύκος Αλφα: το καθήκον, η πειθαρχία και οι αεροπλανικές κινήσεις που έχει μάθει από τη Λάρα Κροφτ είναι η κινητήρια δύναμή της. Το μότο του Χάμφρεϊ; «Ελάτε να σπάσουμε πλάκα!». Το μότο της Κέιτ, «Εγώ είμαι τ’ αφεντικό». Κι έχουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα να διανύσουν μαζί!


Που Προβάλετε;


Στο Παλλάς







Σάββατο στις 16:00 και στις 18:00

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ!


Γεια σας είμαι η Σελληνά Βασιλική και θα σας μιλήσω για μια έκθεση φωτογραφίας.Από τις 14 Αυγούστου και μέχρι τον Δεκέμβριο το “Grande albergo delle Rose (HOTEL CASINO)” της Ρόδου, φιλοξενεί την έκθεση φωτογραφίας “TRAVELING” (Ταξιδεύοντας). Η δουλειά που παρουσιάζεται είναι του Ελληνο/Γερμανού φωτογράφου Αρίστου Τριανταφύλλου που ζεί και δουλεύει στην Πάρμα (Ιταλία) τα τελευταία 20 χρόνια.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΡΙΣΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ:
Γεννήθηκε στην Ρόδο το 1967. Μετά τα σχολικά του χρόνια στην Ελλάδα, πήγε στην Ιταλία. Εργάστηκε για μερικά χρόνια στο εμπορικό τμήμα μιας Ιταλικής εταιρείας και το 2006 παρακολούθησε μια απο τις πιο γνωστές σχολές φωτογραφίας στην Ιταλία (John Kaverdash-MILANO) και από τότε εργάζεται σαν φωτογράφος freelance και πραγματοποιεί διάφορες εκθέσεις φωτογραφίας στην Ιταλία και στην Ελλάδα.

Ο σκύλος μου


Γεια σας στην εικόνα βλέπετε το σκυλάκι μου,τον λένε Κάρλο.Γεννήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου,είναι ενάμιση μηνών.Τον πήραμε από μία φίλη του αδερφού μου.Είναι παιχνιδιάρης και λίγο χοντρούλης και όταν τρώει χώνει το κεφάλι του μέσα στο μπολ.Δεν θα τον αντάλαζα για τίποτα τον αγαπάω πάρα πολύ,επίσης η ράτσα του είναι Ρότβαιλερ.

Φεστιβάλ μουσικής

Γεια σας είμαι η Αντωνία Ψυλλάκη,θα σας πω για μία εκδήλωση που οργανώνει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου.Θα γίνει την Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου μέχρι το Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010.Θα σας γράψω ένα κείμενο για το τι θα περιέχει η εκδήλωση.
Ο Αναπτυξιακός και Περιβαλλοντικός Σύλλογος κατοίκων των συνοικιών Αγ. Νικολάου, Αγ. Δημητρίου, Αγ. Γεωργίου, κάνει γνωστή ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ,τη λειτουργία του κοινωνικού, μουσικοπαιδαγωγικού προγράμματος με τίτλο: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ.
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε όλους τους πολίτες του τόπου.
…Γιατί η μουσική είναι δικαίωμα και ανθρώπινη ανάγκη. Γιατί όταν περνά μέσα από τις ομαδικές διαδικασίες έχει τη δύναμη να φέρνει κοντά τους ανθρώπους. Γιατί μπορεί να ενώνει τα επιμέρους «ΕΓΩ», σε ένα δημιουργικό και συνεργατικό «ΕΜΕΙΣ». Γιατί οι ομαδικές καλλιτεχνικές δράσεις φαίνεται πως είναι μια από τις λίγες διεξόδους από την κοινωνική , την πολιτιστική , την κρίση αξιών του καιρού μας. Μορφές κρίσεις που συχνά «συνυπάρχουν» με την οικονομική κρίση μέσα σε μια κοινωνία όπως η Ελληνική.
Στα πλαίσια του προγράμματος Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ, λειτουργούν τα παρακάτω τμήματα .

1. Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.
Με βασικό όργανο το ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ. Μουσικό όργανο με πολλές δυνατότητες, που δεν χρησιμοποιείται αποκλειστικά στις καντάδες όπως μερικοί νομίζουν, και που πολύ εύκολα μπορεί κάποιος (μικρός ή μεγάλος) να μάθει να παίζει .
Ποσό συνδρομής, 15 € το μήνα.

2. Η ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ
Με ξεχωριστά τμήματα Παιδικής-Νεανικής Χορωδίας και Χορωδίας Ενηλίκων
Ποσό συνδρομής, 5 € το μήνα.
Τόσο στην ορχήστρα όσο και στη χορωδία ,γίνονται δεκτοί κάτοικοι του νησιού της Ρόδου, από 7 χρονών έως οποιαδήποτε ηλικία. Δεν απαιτούνται μουσικές γνώσεις.
Με την φιλοσοφία δε σε σχέση με τη χορωδία μας ότι κανείς δεν είναι «φάλτσος» , όλοι μπορούν να χαρούν και να απολαύσουν την μουσική μέσα από το ομαδικό τραγούδι.

Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

ο Μανολις θασασμι λισι για τιν ζογραφια που εκανα στο σπιτι στον ιπολογιστι ζογραφισα πεντε αστερακια ολατα ζογραφισα ματο κιτρινο μετα ζογράφισα μεαλο χρομα οπος κικκινο και τελος ο Μανολις

αστερακια

Μήνυμα Υπουργού Παιδείας για την Εθνική γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940


Μήνυμα Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων,
Άννας Διαμαντοπούλου, για την Εθνική γιορτή της «28ης Οκτωβρίου 1940»


H επέτειος της 28ης Οκτωβρίου είναι  φορτισμένη με τη συγκίνηση που αναβλύζει από την ανάμνηση ενός ένδοξου, ηρωικού παρελθόντος. Παρελθόντος που δεν πρόκειται να λείψει από τις σκέψεις μας,  όσα χρόνια και να περάσουν.  Ιστορικά ορόσημα τόσο φωτεινά, νικούν το χρόνο και περνούν στην αιωνιότητα. Νικούν τη λήθη και μαρτυρούν μέσα στην ιστορική διαχρονία την τόλμη και την υπερηφάνεια που κρύβει μέσα της η Ελληνική ψυχή.

Κάθε εθνική επέτειος όμως δεν είναι μόνο μια ευκαιρία για να τιμήσουμε ό,τι σπουδαίο μας άφησε η ιστορική μας κληρονομιά. Είναι και μια ευκαιρία για αυτοσυγκέντρωση, για περισυλλογή, για να βγάλουμε τα απαραίτητα ιστορικά συμπεράσματα και διδάγματα που θα μας καθοδηγούν στο δρόμο του εθνικού μας χρέους. Γίνονται έτσι φάροι για το σωστό προσανατολισμό μας.  Από το φως τους φωτίζουμε το δρόμο μας και παίρνουμε δύναμη και θάρρος προκειμένου να συνεχίσουμε την προσπάθεια για την Ελλάδα που μπορεί να ξεπερνά τον εαυτό της, για την Ελλάδα που μπορεί να βάζει υψηλούς στόχους και να τους πετυχαίνει.   

Το μήνυμα, λοιπόν,  της επετείου της 28ης Οκτωβρίου παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ: οι ευγενείς στόχοι και τα υψηλά ιδανικά κατακτώνται με ενότητα, ομοψυχία, πίστη και συμμετοχή.

Σε μια δύσκολη συγκυρία για τον τόπο, επιβάλλεται η ενεργή συμμετοχή όλων μας, έτσι ώστε με ένα νέο όραμα να διατηρήσουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Το οφείλουμε στην πατρίδα μας, το οφείλουμε πάνω από όλα στη νέα γενιά.
Αυτό το νέο όραμα έχει ως επίκεντρο την Παιδεία. Την Παιδεία που μπορεί και πρέπει να γίνει το όχημα για ένα μέλλον αυξημένων δυνατοτήτων και ίσων ευκαιριών, καινοτομίας και ποιότητας, αξιών και αριστείας. Ένα μέλλον που θα μας κάνει πραγματικά υπερήφανους.

Αγαπητά μου παιδιά,
Κάθε μεγάλος στόχος κερδίζεται με προσπάθεια. Τίποτα δεν είναι εύκολο. Αλλά αυτό είναι το χρέος κάθε γενιάς, έναντι όσων αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία.  Έτσι κρατάμε τη μνήμη τους ζωντανή. Με το να προσπαθούμε όλοι εμείς σήμερα να χτίσουμε μία Ελλάδα, αντάξια των παρακαταθηκών και της κληρονομιάς που μας εμπιστεύτηκαν.
Εσείς, η νέα γενιά της Ελλάδας, μπορείτε  να είστε οι πρωτοπόροι αυτής της προσπάθειας. Εφοδιασμένοι με γνώσεις,  μπορείτε να συμβάλετε δημιουργικά στην πρόοδο της πατρίδας μας και να σταθείτε με υπερηφάνεια και αυτοπεποίθηση απέναντι σε κάθε πρόκληση.


Άννα Διαμαντοπούλου

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

"Βιβλιοφαγία". Βιβλίο: "Kαι οι κακοί έχουν ψυχή''.Σοφία Παράσχου-Χατζηδημιτρίου.

Τίτλος:Και οι κακοί έχουν ψυχή
Συγγραφέας:Σοφία Παράσχου-Χατζηδημητρίου
Που απευθύνεται:Στα παιδιά
Θέμα:Για τους καλούς και τους καλούς
Σκοπός του συγγραφέα:Να μάθουμε τους κακούς και τους καλούς των παραμυθιών
Ηρωές: Σταχτοπούτα,η μητριά της σταχτοπούτας,οι κόρες της μητριάς,η χιονάτη,οι επτά νάνοι,οι μητριά της χιονάτης,η πεντάμορφη,οι αδερφές της πεντάμορφης,ο Ευγένιος τριβιζάς,ο Τζέιμς Ουάλιντ,Ο πέρο,ο άντερσον,οι αδερφοί Γκριμ,ο Ρουμπελστίκιν και ο λύκος.
Είδος βιβλίου και κειμένου:Αφηγηματικό
Λίγα λόγια για το κείμενο:Ο λύκος έκανε συνέδριο και κάλεσε όλους τους καλούς και τους κακούς των παραμυθιών.Ο καθένας είχε να πει ένα λόγο.Όλοι οι καλοί και κακοί μάλωναν συνέχεια.Στο τέλος όλοι οι καλοί και οι κακοί συμφηλιόφηκαν .Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!!
Τι μου έκανε εντύπωση:Ότι οι καλοί με τους κακούς στο τέλος συμφιλιώθηκαν.

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010


oμανολις θα μιλισι γηα την ζογραφια ποεκανα στο η πολογιστι πο χσεδιασα στο σχολιο μετα εκανα κικλος τελος ο μανολις

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ζωγραφιά του Άγγελου Δημητράκη

γειά σας είμαι ο Άγγελος και έφτιαξα μια ζωγραφιά μαι κλιπ αρτ.
Έκανα ένα αεροπλάνο και τρεία σπίτια ,έκανα και χορτάρη.

"Βιβλιοφαγία". Βιβλίο: "Ένα δέντρο στην αυλή μας".Μαρουλα Κλιάφα.

Τίτλος:Ένα δέντρο στην αυλή μας.
Συγγραφέας:Μαρούλα Κλιάφα
Σκοπός του συγγραφέα:Να δουμε πώς ζούσαν κάτω από την Τουρκοκρατία. Ήρωες:Γιάννης,Δάφνη,Τασία,Ελένη,Γιώργος,Γιώργαινα
Είδος βιβλίου και κειμένου:Λογοτεχνία,περιγραφικό και αφηγηματικό. 
Λίγα λόγια για το βιβλίο:Σε αυτό το βιβλίο μας δείχνει μια εικογένεια που ζει στην Θεσσαλία,είναι κολίγοι(αγρότες)
και τα παιδιά τους δουλεύουν και αυτά στα χοράφια γιατί δεν έχουν σχολείο και δάσκαλο.Στο χωριό θα εμφανηστεί ένας δάσκαλος που θα μαθαίνει σε λίγα παιδιά γράμματα.Αργότερα όμως θα φύγει χωρίς να ειδοποιήσει και ο Γιάννης που αγαπά τα γράμματα θα φύγει θα πάει στην πόλη σε ένα σχολείο στην συνέχεια θα σπουδάσει να γίνει δάσκαλος και θα ακολούθήσουν τα υπόλoιπα.
Τι μου έκανε εντύπωση:Μου έκανε εντύπωση ότι δούλευαν,ότι μερικές φορές χτυπούσαν τα παιδιά τους,ότι κάνανε πολλά παιδιά (γιατί τότε δεν είχαν φάρμακα και αν αρρώσταιναν παίθεναν),ότι τις γυναίκες τους τις φωνάζαν με το όνομα του άντρα τους (π.χ. στην ιστορία)Γιώργος-Γιώργαινα.

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Ψαρεύοντας!!!

Σε αυτήν την ζωγραφιά έχω ζωγραφίσει μια θάλασσα στην οποία υπάρχουν δύο καραβάκια με δύο ανθρώπους που ψαρεύουν.Είναι βραδάκι και με τον αέρα τα κύματα πηγαίνουν από εδώ και από εκεί χτυπώντας τα δύο καραβάκια!!!

Ο χειμώνας!!!

Σε αυτήν τη ζωγραφιά έχω ζωγραφίσει πολύ χιόνι, 2 σπίτια και έναν χιονάνθρωπο.Για να το ζωγραφίσω σκέφτηκα τον χειμώνα .

Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Σχήματα

Σε αυτή τη ζωγραφιά έχω κάνει διάφορα σχήματα με διάφορα χρώματα।Την ιδέα την πήρα από ένα μάθημα που κάναμε με φοιτήτριες μου άρεσε και είπα να δοκιμάσω.

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Ζωγραφιά στον υπολογιστή

Γεια σας θα σας μιλήσω για αυτήν τη φωτογραφία που βλέπετε.Την έχω ζωγραφίσει εγώ στον υπολογιστή.Σε αυτήν τη ζωγραφιά έχω χρησιμοποιήσει την ιδιότητα τον κουβά με το χρώμα φούξια,μετά χρησιμοποίησα την ιδιότητα σπρέι και χρωμάτισα με τα χρώματα μαύρο και μπλε.Μετά χρωμάτισα με το πινέλο και έκανα τα αρχικά μου γράμματα,τέλος έκανα κάποιες καρδούλες.

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Μάθημα Αισθητικής Αγωγής με Νέες τεχνολογίες


Μάθημα ζωγραφικής με νέες τεχνολογίες. Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό της ζωγραφικής από τα βοηθήματα του υπολογιστή. Θα υλοποιηθούν τέσσερα μαθήματα. Το πρώτο και το δεύτερο θα αφορούν την εξοικείωση με τα εργαλεία του λογισμικού. Το επόμενο θα είναι η αναζήτηση σκίτσων (clip art) στο διαδίκτυο και η μεταφόρτωσή τους σε μια ζωγραφιά που δημιουργεί ο μαθητής. Το τέταρτο μάθημα θα αφορά την εισαγωγή και επεξεργασία εικόνας μέσα σε ζωγραφιά. Τέλος με τη βοήθεια βιντεοπροβολέα, οι μαθητές θα δημιουργήσουν τοιχογραφία με θέμα κάποιο μάθημα, κανόνα ή φαινόμενο που εξετάζουμε στην τάξη. Οι μαθητές θα το υπογράψουν και θα μείνει ως ενθύμιο και στους επόμενους μαθητές που θα χρησιμοποούν την αίθουσα διδασκαλίας. Αν μας επιτραπεί, θα ζωγραφίσουμε και στο διάδρομο, έξω από την αίθουσα της τάξης μας ώστε να αποκτήσει χρώμα ο διάδρομος του σχολείου.

Η ζωγραφιά μου

Γεια σας θα σας μιλήσω για την εικόνα που βλέπετε.Την έχω ζωγραφίσει εγώ στο σχολείο.Έχω ζωγραφίσει διάφορα πράγματα όπως μία τεράστια καρδιά,ένα τεράστιο αστέρι,δύο μικρά λουλούδια,μία μικρή καρδιά και ένα μικρό αστέρι,περιστέρια και διάφορα σχήματα.Αυτή η ζωγραφιά με εμπνέει πολύ,ας πούμε οι καρδιές είναι το αγαπημένο μου σχήμα.

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Ζωγραφιά του Μανώλη Καλησπέρη

Ο Μανώλης θα σας μιλήσω για τιν ζογρα φια μου που ζχεδιασα στο σχολιο με τις φιτιτριες η νενα στιτι που εχι πολα που λακια και σινεφα πολα και χορταργια τελος ο μανολις

οι ανεμογεννητριες


Γεια σας είμαι ο Άγγελος και γεια πρότη φορά έκανα μια ζωργαφιά .
Η ζωγραφιά μας δίχνει τις ανεμογεννήτριες.
Απο πήσο έχει ένα σπίτι που ελέγχει τις ανεμογεννήτριες.Τα μικρά πράσινα πραγματάκια είναι κάτι βαρέλια με λάδι.Και έχω βάλει και πουλιά.

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Άρθρο της προέδρου του δημοτικού κυνοκομείου Ρόδου

     Αγαπητοί μας αναγνώστες, με μεγάλη μας χαρά φιλοξενούμε στο ιστολόγιό μας το άρθρο της κα Πίτσας Χατζή, προέδρου του δημοτικού κυνοκομείου. Αποφασίσαμε να αναρτούμε κάθε βδομάδα το άρθρο της από την εφημερίδα Ροδιακή και να σας ενημερώνουμε για τα νέα, τα προβλήματα και τις δράσεις του κυνοκομείου. Ίσως έτσι μπορέσουμε κι εμείς να βοηθήσουμε στο σημαντικό έργο του κυνοκομείου.
  

Στη σημερινή μας παρουσίαση οπως βλέπετε φίλοι αναγνώστες φιλοξενούμε 4 αγοράκια. Τα αρσενικά  ζωάκια συμβαίνει μερικές φορές να συμπεριφέρονται όπως και τα αρσενικά παιδάκια.Δηλαδή για να γίνω πιο σαφής, όταν είναι σε μικρή ηλικία θέλουν περισσότερη προσοχή, είναι περισσότερο ευαίσθητα, νοιώθουν πιο ευάλωτα και γενικά χρειάζονται παραπάνω φροντίδα και προσοχή. Τα δικά μας τα αγοράκια σήμερα, όπως βλέπετε είναι και όμορφα και ζωηρά. Έχουν όμως έντονη την επιθυμία να βρουν μια δική τους οικογένεια. Θέλουν οπωσδήποτε να υιοθετηθούν απο φιλόζωες οικογένειες και αυτή την επιθυμία τους δεν χάνουν την ευκαιρία να τη δείχνουν σε κάθε επισκέπτη του Κυνοκομείου. Ιδιαίτερα ο Ρούλης σκαρφίζεται οτιδήποτε μπορεί να τραβήξει την προσοχή τους... Είναι αξιαγάπητος ,σκανδαλιάρης και φιλικός,  όπως άλλωστε και οι φίλοι του, αλλά είναι και λίγο ...παραπονιάρης. Το ίδιο συμβαίνει και με τον μικρό   Γουϊλι    ο οποίος λόγω του προβλήματος που έχει με το ματάκι του έχει μεγαλύτερη ανάγκη να υιοθετηθεί σε μια οικογένεια που να τον φροντίζει και να του παρέχει το αίσθημα της ασφάλειας και της καθημερινής στοργής που έχει ανάγκη. Οι συνθήκες σε ένα Κυνοκομείο, όσο καλές και αν είναι, όσες προσπάθειες και αν καταβάλλονται από τους υπεύθυνους και το προσωπικό, σίγουρα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη μοναδικότητα και την αφοσίωση μιας οικογένειας. Αυτό οφείλουμε να το αντιληφθούμε και να προσπαθήσουμε να κάνουμε περισσότερες υπεύθυνες υιοθεσίες ώστε να δώσουμε την ευκαιρία στα αδέσποτα ζώα να ζήσουν σε καλύτερες συνθήκες , γιατί το έχουν αυτό το δικαίωμα.!
Μια ευχάριστη είδηση γι' αυτή την εδβομάδα είναι η υιοθεσία της Αλίκης. Όλοι θυμάστε την περιπέτεια αυτής της μικρής σκυλίτσας απο τη Σύμη. Ε, λοιπόν η Αλίκη εδώ και 3 ημέρες έχει δικό της σπίτι και δική της οικογένεια. Πιστεύουμε ότι τώρα πια τελείωσαν οι άσχημες μέρες που είχε περάσει στο παρελθόν και  στο εξής θα είναι ασφαλής και φροντισμένη .
Οτιδήποτε έχει να κάνει με τα αδέσποτα ζώα,  όπως π.χ. με τις ανάγκες τους, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στους δρόμους , αλλά κυρίως τις συμπεριφορές των ανθρώπων, δεν γίνεται να εξαντληθούν μέσα απο τη σελίδα μας. Δυστυχώς καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες απίστευτων ιστοριών και νοοτροπιών που ειλικρινά μας δημιουργούν θλίψη και αγανάκτηση. Μοναδικό μας  όπλο είναι η επικοινωνία μαζί σας και η ελπίδα ότι μέσα απο τη σελίδα αυτή θα συμβάλουμε στο να αναθεωρήσουν κάποιοι τις αντιλήψεις τους και κυρίως να ευαισθητοποιήσουμε τα νέα παιδιά σε σχέση με την ευπαθή αυτή ομάδα των αδέσποτων ζώων.
Στα πλαίσια λοιπόν της ευαισθητοποίησης αυτής ,η οποία εχει ξεκινήσει εδω και αρκετούς μήνες, σαν Δημοτικό Κυνοκομείο είχαμε δυο σημαντικές δράσεις. Πιστεύω οτι αρκετοί απο εσάς θα είδατε στα τοπικά τηλεοπτικά κανάλια το τελευταίο διάστημα, να παίζονται δυο Spot τηλεοπτικά, με μηνύματα που αναφέρονται, το ένα στην εγκληματική πράξη της εγκατάλειψης ενός κατοικίδιου και το άλλο στην υποχρέωση της ηλεκτρονικής ταυτοποίησης του κατοικιδίου μας(microchip). H άλλη δράση που ολοκληρώθηκε πριν 3 ημέρες είναι η παρουσίαση διαφημιστικών μηνυμάτων με 6 διαφορετικές θεματικές ενότητες, στα λεωφορεία του ΡΟΔΑ. Μηνύματα που αναφέρονται στη στείρωση, την εγκατάλειψη, τις δηλητηριάσεις των ζώων, το Microchip, την καθημερινή βόλτα των δεσποζόμενων κατοικιδίων και βέβαια στην πράξη υιοθεσίας. Τα μηνύματα αυτά είναι τυπωμένα σε ειδικό μουσαμά, ώστε να μην καταστρέφονται και έχουν αναρτηθεί στα πίσω μπαρμπρίζ  20 λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια σε όλες τις γραμμές του νησιού. Είναι δε γραμμένα σε δυο γλώσσες., Ελληνικά και Αγγλικά για να ενημερώνουν ντόπιους και ξένους επισκέπτες. Σαν Κυνοκομείο του Δήμου Ροδίων, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις δράσεις αυτές και πρέπει να αναφέρουμε  ότι το καλό αυτό αποτέλεσμα ήταν προϊόν συλλογικής και υπεύθυνης δουλειάς. Είναι αρκετά ικανοποιητικό για ολους μας, να βλέπουμε στούς δρόμους της πόλης και του νησιού να κυκλοφορούν τα λεωφορεία  με μηνύματα που προάγουν την αγάπη προς τα ζώα και  δίνουν ελπίδα για μια πιο σωστή και πολιτισμένη αντιμετώπιση στο κομμάτι που λέγεται  αδέσποτο ζώο. Με ειλικρινείς και συντονισμένες κινήσεις , με πρόγραμμα, μέθοδο, γνώση και ευαισθησία μπορούμε να αντιστρέψουμε όλες τις άσχημες εικόνες που μας περιτριγυρίζουν, μας πληγώνουν και μας υποβαθμίζουν  σαν πολίτες  και σαν έθνος. Μεγάλη δύναμη και ελπίδα αντλούμε απο τα νέα παιδιά και την εκπαιδευτική τους κοινότητα. Σε αυτούς είναι στραμμένα τα  βλέμματα και από αυτούς περιμένουμε τις ριζικές αλλαγές. Γνωρίζουμε εκπαιδευτικούς, άξιους, ευαίσθητους σε θέματα περιβάλλοντος με οικολογική γνώση και συνείδηση. Καθηγητές και δασκάλους με άρτια εκπαίδευση που αγωνιούν για το αύριο του πλανήτη και του ανθρώπου. Θέλουμε να είμαστε αισιόδοξοι οτι το χωράφι θα είναι γόνιμο και η σοδειά πλούσια!  Γι' αυτό λοιπόν, εμείς πιστεύουμε, ότι αυτό θα συμβεί με τη συμβολή, τη συνεργασία και την επιμονή όλων μας και έτσι το αντιμετωπίζουμε! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!  Πίτσα Χατζή

Πίτσα Χατζή




Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Η εκδρομή μας στη Δ.Ε.Η Ρόδου(Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρησμού)

Όταν πηγαίναμε προς τη Δ.Ε.Η ήδα από μακριά τρεις καπνοδόχους που είναι βαμμένη άσπρο και κόκκινο. Μας είπαν για να το βλέπουν οι πιλότοι επειδή είναι πάρα πολύ ψηλήΌταν φτάσαμε μπήκαμε μέσα στο κτίριο και ήταν πάρα πολύ μεγάλο είχε πολλά γραφεία και τεράστιους διαδρόμους. Μετά βγήκαμε έξω όπου πίσω απ' το κτίριο είχε τεράστιες μεταλλικές κολόνες (υψηλής τάσης ρεύματος).Δεν μας επέτρεψαν να πάμε στις μηχανές που κάνουν το ρεύμα γιατί είναι επικίνδυνο. Τέλος φύγαμε ενθουσιασμένοι γιατί τώρα ξέρω από πού έρχεται το ρεύμα σπίτια μας.

Στη ΔΕΗ

Γεια σας είμαι η Αντωνία Ψυλλάκη και θα σας πω για την εκδρομή μας στη ΔΕΗ. Όταν κατεβήκαμε από το Αιολικό πάρκο μας πήρε ο τεχνικός και μας πήγε στο λεωφορείο. Μετά μπήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε για τη ΔΕΗ. Περάσαμε τη Σορωνή και φτάσαμε. Μπήκαμε μέσα στο εργοστάσιο και ρωτήσαμε ποιος είναι ο ξεναγός μας.Μετά ήρθε ο ξεναγός και κάναμε τη ξενάγηση μόνο που.....δεν το είδαμε το εργοστάσιο από μέσα το είδαμε μόνο από έξω.Όταν βγήκαμε έξω ο ξεναγός μας έδειξε το εργοστάσιο από έξω και τις καμινάδες.Οι καμινάδες είναι κάτι στίλοι που βγάζουν καπνόυς.Μετά αρχίσαμε να κάνουμε ερωτήσεις στον ξεναγό,καθώς κάναμε ερωτήσεις στον ξεναγό μία καμινάδα άρχισε να βγάζει καπνούς ολόμαυρους,αλλά μετά το έφτιαξαν οι εργάτες.Τέλος αφού τελιώσαμε τις ερωτήσεις μπήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε.Μου άρεσε πάρα πολύ η εκδρομή και δε θα την ξεχάσω ποτέ.
Την αφορμή για να πάμε στο Αιολικό πάρκο Ατταβύρου και στο εργοστάσιο της Δ.Ε.Η την πήραμε από ένα μάθημα της Γλώσσας. Ο δάσκαλός μας επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του Αιολικού πάρκου και της Δ.Ε.Η. Εκείνοι μας απάντησαν θετικά και μετά έπρεπε ο δάσκαλος να κλείσει λεωφορείο. Όταν όλα τακτοποιήθηκαν πήγαμε στο Αιολικό πάρκο στον Αττάβυρο.Εκεί είδαμε πως παίρνει την ενέργεια του ανέμου η ανεμογεννήτρια και την μετατρέπει σε ρεύμα.Μετά πήγαμε στη Δ.Ε.Η για να δόυμε πως το εργοστάσιο παίρνει το ρεύμα από τις ανεμογεννήτριες, το επεξεργάζεται και το στέλνει στα σπίτια μας. Ωραία εμπειρία. (Το επιμελήθηκε ο Αυγερινός)

<Αφήγηση της εκδρομής μας στον Ατάβυρο>

Ήταν Τρίτη πρωί και περιμέναμε να έρθει να μας πάρει το λεωφορίο για να πάμε στον Ατάβυρο και στη Δ।Ε.Η.Περιμέναμε αρκετή ώρα !!! Όταν ήρθε άρχισε μία περιπέτεια!!! Σε μία ώρα είχαμε φτάσει στον Ατάβυρο.Βγήκαμε από το λεωφορείο και αρχίσαμε την ορειβασία. Ήταν πολύ κουραστίκο γιατί είχε πολλές ανηφόρες, αλλά άρεσε σε όλους. Περπατούσαμε περίπου 3 ώρες.Όλοι είχαμε κουραστεί πολύ αλλά δεν το βάζαμε εύκολα κάτω!!!!!Όταν φτάσαμε στην κορυφή του βουνού είδαμε ένα σπίτι και πολλές ανεμογεννήτριες.Στο τέλος επιστρέψαμε με ένα φορτηγό στο λεωφορείο και φύγαμε!!!!!!

Επίσκεψη στο αιολικό πάρκο στον Αττάβυρο

Το αιολικό πάρκο βρίσκεται 57.००० χιλιόμετρα από την πόλη της Ρόδου,κοντά στο χωριό Έμπωνα।Για να φτάσεις κάνεις περίπου μιάμιση ώρα.
Στον Αττάβυρο (γράφεται και Ατάβυρος) που είναι το ψηλότερο βουνό της Ρόδου με υψόμετρο 1.215 μέτρα. Βρίσκεται στα δυτικά του νησιού. Ο Αττάβυρος διαθέτει σημαντική χλωρίδα και πανίδα με σημαντικότερο είδος το ελάφι Dama-Dama ή αλλιώς πλατόνι,που αποτελεί σύμβολο του νησιού. Η βλάστηση του βουνού, κυριώς η ανατολική του πλευρά, υπέστη σοβαρή καταστροφή στην μεγάλη πυρκαγιά της Ρόδου τον Ιούλιο του 2008, στην οποία κάηκαν 100।000 στρέμματα περίπου, δασικής και αγροτικής έκτασης।
Το βουνό έχει πολλές στροφές,ανιφόρες,λίγες κατιφόρες,κάνει ηχώ και έχει πολλή ωραία θέα।
Το αιολικό πάρκο βρήσκετε στην κοριφή।
Στην αρχή όταν φτάνεις βλέπεις ένα σπιτάκι,σκύλους και το πάρκο με τις ανεμογεννήτριες।
Το σπιτάκι είναι κίτρινο με λίγο μπλε και λίγο μεγάλο।Το πάρκο ήταν μεγάλο και με πολλές ανεμογεννητριες।

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Οι φίλακες στο Αιολικό πάρκο

Την Τρίτη 14/10/2010 πήγαμε στο Αιολικό πάρκο।Είδαμε τρεις φίλακες σκύλους।Τον μαύρο σκύλο τον χαϊδεψαμε। Ο ένας σκύλος ήταν λυκόσκυλος।Ο ένας είχε χρώμα καφέ και μαύρο,ο άλλος άσπρο και καφέ και ο τελευταίος μαύρο χρώμα।Οι σκύλοι αυτοί είναι εκπαιδευμένοι να φιλάνε το παρκο.

Οι ανεμογεννήτριες στην πραγματικότητα


Είμαι ο Νίκος και θα σας περιγράψω τις ανεμογεννήτριες που είδαμε στην εκδρομή που πήγαμε. Καθώς προχωρούσαμε με το λεωφορείο φτάσαμε στους πρόποδες του Αταβύρου
και αρχίσαμε την ορειβασία. Οι ανεμογεννήτριες από μακριά φαίνονταν μικρές. Όσο πιο πολύ προχωρούσαμε όλο και ποιο μεγάλος γινόταν ο όγκος τους. Προχωρήσαμε μέχρι την κορυφή, και τότε...... είδαμε κάτι τεράστιους στύλους που στηρίζονταν εκεί πάνω όλος ο μηχανισμός που παράγει το ρεύμα. Όταν ο τεχνικός άνοιξε τη πόρτα κάποιοι μαθητές μπήκαν μέσα. Ο χώρος ήταν πολύ πιο μεγάλος απ' όσο νομίζαμε. Όλοι σιγά σιγά ανεβήκαμε στον πρώτο όροφο και είδαμε πως προς τα πάνω συνέχιζαν πολλοί όροφοι. Δεν ανεβήκαμε γιατί ήταν επικίνδυνο να μην πέσουμε. Οι τεχνικοί που ήταν εκεί μας είπαν ότι δένονται για να ανεβούν στην κορυφή. Γενικά οι ανεμογεννήτριες είναι πολύ μεγάλες, αυτό κιόλας μπορείτε να το παρατηρήσετε από τη φωτογραφία. Δείτε εμάς και δείτε την ανεμογεννήτρια...

( Το δημιούργησε ο Νίκος)

Τι μου άρεσε στην εκδρομή!

Γεια σας είμαι ο Άγγελος και θα σας μιλήσω για το πως πέρασα στο Αιολικό πάρκο.
Την Τρίτη δώδεκα Οκτωβρίου πήγαμε με την τάξη μου στο Αιολικό πάρκο και περάσαμε τέλεια.
Πήγαμε πρώτα με το λεωφορείο,μετά προχωρήσαμε τέσσερα χιλιόμετρα.
Στην κορυφή είχε ένα σπίτι που εκεί έλεγχαν της ανεμογεννήτριες. Μου άρεσε και όταν μπίκαμε στις ανεμογεννήτριες.

Τι μου άρεσε στις ανεμογενιτριες

Γεια σας είμαι ο Μανώλης θα σας μιλίσω για την εκδρομή στο αιολικό πάρκο. Μετα πως μας έδοσαν τις πλιροφοριες και πιγαμε στους ανεμομιλος και μπικαμε μεσα στους ανεμομιλους μετα δοσαμε τα χερια τα χερυα και τους χερετισαμε και μετα φιγαμε και μετα μας πιρε μεχι τολεοφριο και μετα φυγαμε στο σχκολιο

Αισθητική Αγωγή: Ηλιοβασίλεμα

Αισθητική αγωγή: Δεύτερο έργο των μαθητών. Ζωγραφία με τέμπερες νερού σε χαρτί ακουαρέλας. Οι μαθητές έπαιξαν με τα χρώματα και πειραματίστηκαν. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε.




Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Επίσκεψη στο Αιολικό Πάρκο "ΙWECOWF" στην κορυφή του Ατταβύρου .


Φωτογραφίες από την επίσκεψη των μαθητών της Ε' τάξης στο αιολικό πάρκο "iwecowf" στον Αττάβυρο και από την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο της ΔΕΗ Σορωνής Ρόδου.
Ο πρόεδρος της τάξης  απευθύνει χαιρετισμό και εξηγεί το λόγο της επίσκεψής μας στο αιολικό πάρκο. Συνέντευξη της πρώτης ομάδας. Η μαθήτρια Γεωργία  απευθύνει ερωτήματα στους τεχνικούς της εταιρίας.
  Συνέντευξη της δεύτερης ομάδας. Η μαθήτρια Αντωνία απευθύνει ερωτήματα στους υπεύθυνους της τάξης. Οι υπόλοιποι μαθητές ακούν προσεκτικά, σημειώνουν τυχόν απορίες και ρωτούν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.

Συνέντευξη της 3ης ομάδας. Η μαθήτρια Μάγδα ρωτά τους ειδικούς.
Συνέντευξη και ερωτήματα από την 4η ομάδα. Οι ειδικοί απαντούν σε ερωτήματα που θέτει η μαθήτρια Βασιλική. Η βιντεοσκόπηση είναι μικρής διάρκειας απλά να δείξει τον τρόπο δουλειάς. Συνολικά η συνέντευξη και των τεσσάρων ομάδων είχε διάρκεια μιας ώρας και δέκα λεπτών.

Στην αίθουσα ελέγχου των ανεμογεννητριών.

Μέσα στις ανεμογεννήτριες και ανάβαση στον πίνακα ελέγχου.

Η γενναία τάξη σκαρφαλώνει στη σκάλα στο εσωτερικό της ανεμογεννήτριας. Φτάνουν στο πρώτο επίπεδο όπου βρίσκονται τα όργανα και οι πινακες ελέγχου της κάθε ανεμογεννήτριας. Τους ξεναγεί ο υπεύθυνος, ενώ ο δεύτερος τεχνικός μεριμνά για την ασφαλεια των μαθητών.

Στη ΔΕΗ Σορωνής. Ερωτήσεις της 1ης Ομάδας.

Επίσκεψη στη ΔΕΗ Σορωνής. Ερωτήσεις ομάδας 2ης

Ερωτήσεις που απευθύνει η τρίτη ομάδα στον υπεύθυνο της ΔΕΗ Σορωνής.

Ερωτήσεις που απευθύνει η 4η ομάδα στον υπεύθυνο της ΔΕΗ Σορωνής.

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Λουλούδια φτιαγμένα με τέμπερα σε ακουαρέλα.

Το έργο αυτό, διαστάσεων 50 Χ 70 εκ., είναι το πρώτο από μια σειρά έργων που θα ζωγραφίσουν οι μαθητές. Όλα τα έργα τους θα εκτεθούν στην αίθουσά μας και σε χώρους του σχολείου, όπως διάδρομοι και γραφεία δασκάλων. Θα προσπαθήσουμε, στο τέλος της χρονιάς και αφού υπάρξει  ικανός αριθμός έργων, να γίνει παρουσίασή τους σε δημόσιο εκθεσιακό χώρο, ώστε να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με ευρύτερο κοινό και γιατί όχι να πουλήσουν και κάποια έργα τους και να διαθέσουν τα χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό.




Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

"Βιβλιοφαγία". Βιβλίο: "στον αγώνα για το ψωμί". Ντέμπορα Έλλις.


Τίτλος: Στον αγώνα για το ψωμί
Συγγραφέας: Ντέμπορα Έλλις
Πού απευθύνεται: στα παιδιά και στους νέους
Θέμα: Ο πόλεμος στο Αβγανιστάν
Σκοπός του συγγραφέα: Να μάθουμε τα κακά του πολέμου και πως αντιδρούν τα παιδιά
Ήρωες:η μητέρα,ο πατέρας, η Νούρια η μεγαλύτερη αδελφη, η Παρβάνα η αμέσως μικρότερη,η Μαριάμ και ο Αλί
Είδος βιβλίου και κειμένου:Σύχρονη λογοτεχνία,αφηγιματικό κείμενο
Λίγα λόγια για το έργο:Το βιβλίο αυτό μιλάει για την Καμπούλ, μια περιοχή που βρίσκεται στο Αφγανιστάν. Εκεί παλιά αλλά και σήμερα γίνονταν πόλεμοι και πολλοί πέθαναν είτε από την πείνα είτε από μάχες.Μια οικογένεια τα έβγαζε πάντα πέρα. Ήταν η μητέρα, ο πατέρας, η Νούρια η μεγαλύτερη αδελφή, η Παρβάνα η αμέσως μικρότερη, η Μαριάμ και ο Αλί. Κάθε μέρα πήγαινε η Παρβάνα μαζί με τον πατέρα στην αγορά. Μια μέρα που ήταν όλοι στο σπίτι χτύπησε η πορτα. Η μητέρα άνοιξε και μπήκαν μέσα Ταλιμπάν και συνέλαβαν τον πατέρα. Τοτέ η μητέρα κούρεψε την Παρβάνα και της έδωσε ρουχα τού Αλί για να πηγαίνει στην αγορά σαν αγόρι γιατί τα κορίτσια δεν επιτρέπονταν να βγαίνουν έξω. Μετά από πολλές εβδομάδες ο πατέρας βγήκε από την φυλακή και η Νούρια παντεβόταν και έφυγαν απο την Καμπούλ και πήγαν στο Μαζάρ ε Σαρίφ!!!
Τι μου έκανε εντύπωση:Αυτό που μου έκανε ενύπωση είναι που τα έβγαλαν πέρα με τόσες δυσκολίες.

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

«Ψηφιακό σχολείο» Εισχωρεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.


Αντικατάσταση του βιβλίου και του μαυροπίνακα με το e-book και τον ηλεκτρονικό διαδραστικό πίνακα, επιμόρφωση των καθηγητών στα νέα μέσα και προσομοίωση των γενικών εξετάσεων με τη χρήση υπολογιστή, είναι μερικές από τις όψεις του της ψηφιακής διάστασης του Νέου Σχολείου, το οποίο αρχίζει να μπαίνει από τη φετινή χρονιά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Οι τρεις βασικοί άξονες που αποτελούν την ψηφιακή πολιτική για το Νέο Σχολείο αφορούν τις υποδομές και τον εξοπλισμό, την εκπαίδευση των δασκάλων σε αυτά τα νέα ηλεκτρονικά και διαδραστικά μέτρα και κυρίως τη μετατροπή του εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακό. Βασικά εργαλεία του μαθητή δεν θα είναι πια το βιβλίο και ο πίνακας, αλλά το ηλεκτρονικό βιβλίο και ένας ηλεκτρονικός διαδραστικός πίνακας.
Κατά την επίσημη παρουσίαση του «ψηφιακού σχολείου» στους μαθητές του νεόδμητου 1ου Επαγγελματικού-Γενικού Λυκείου Μούδρου στη Λήμνο, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι το όραμα του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου -στον οποίο έδωσε το πρώτο ηλεκτρονικό βιβλίο- που μπορεί να αποτελέσει πρωτοπορία με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Ο  πρωθυπουργός συνεχάρη τόσο την Άννα Διαμαντοπούλου όσο και τον εισηγητή του «ψηφιακού σχολείου», γενικό γραμματέα Βασίλη Κουλαΐδη, καθώς και τους καθηγητές για το μεράκι τους και τους μαθητές για τη διάθεση για μάθηση.
Όσον αφορά την επιμόρφωση των καθηγητών στα νέα μέσα, ο πρωθυπουργός είπε ότι θα μπορούσαν και τα ίδια τα παιδιά που έχουν ως «δεύτερη φύση» τους το θέμα του Διαδικτύου και της ηλεκτρονικής εποχής, να τους επιμορφώσουν.
Επισήμανε ακόμη ότι θα υπάρχει ακόμα και περιβαλλοντικό όφελος με τη μείωση των βιβλίων, τα οποία κάποια στιγμή, όπως είπε, ενδεχομένως να απαρτίζουν μια βιβλιοθήκη στα σχολεία, από όπου θα μπορούν οι μαθητές να δανείζονται.
Ανέφερε δε ότι επόμενο στάδιο θα είναι και η προσομοίωση των γενικών εξετάσεων με τη χρήση υπολογιστή, ώστε οι μαθητές να προετοιμάζονται και να αυτοαξιολογούνται εν όψει των πανελλαδικών, αλλά και κατά τη διάρκεια ολόκληρης της χρονιάς.
Πώς υλοποιείται το «ψηφιακό σχολείο»
Ψηφιακή τάξη (δίκτυα και εξοπλισμοί)

Τα σχολεία προμηθεύονται: Συστήματα διαδραστικής διδασκαλίας (διαδραστικοί πίνακες, data-projectors) αρχικά στη Β' Γυμνασίου (1.250 σχολεία που υπέβαλαν σχετικό αίτημα τους προηγούμενους μήνες) και στη συνέχεια σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου (Α', Β', Γ') και την Στ' Δημοτικού σε 1.190 Γυμνάσια (60% του συνόλου) και 5.200 Δημοτικά (85% του συνόλου).

Φορητό εργαστήριο ηλεκτρονικών υπολογιστών για τα 800 ολοήμερα δημοτικά και όλα τα Γυμνάσια, καθώς και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή σε 400 σχολεία σε απομακρυσμένες περιοχές. Παράλληλα 1.300 σχολεία σε 57 Δήμους αποκτούν ευρυζωνική σύνδεση μέσω Μητροπολιτικών Αστικών Δικτύων (ΜΑΝ) οπτικών ινών.

Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Δημιουργείται δημόσια διαθέσιμη ψηφιακή πλατφόρμα ανοικτού λογισμικού, με δυνατότητες ενεργού εμπλοκής των χρηστών με εργαλεία Web 2.0 στην οποία θα είναι ενσωματωμένα:
  • Όλα τα βιβλία σε ψηφιακή μορφή και εμπλουτισμένα με πρόσθετο διαδραστικό υλικό (animations, videos, κ.λπ.).
  • Ψηφιακή υποστηρικτική διδασκαλία (βιντεοσκοπημένες πρότυπες διδασκαλίες) για τα βασικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
  • Σχέδια μαθημάτων για κάθε ενότητα όπου εντάσσονται οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία.
  • Πρόσθετο ψηφιακό υλικό όπως φωτογραφίες, βίντεο, κ.λπ.
  • Δυνατότητες τοπικής εκπαιδευτικής διαχείρισης της κάθε τάξης (ανταλλαγή εργασιών μεταξύ μαθητών-εκπαιδευτικών, ανακοινώσεις, απουσίες κ.λπ.).
Με βάση αυτήν την πλατφόρμα δίνεται πρόσβαση από το σπίτι, στο μεν μαθητή για περαιτέρω εμπέδωση της ύλης και εξάσκηση, στο δε γονιό για να ενημερώνεται για την πρόοδο του παιδιού του. Ο εκπαιδευτικός αποκτά ένα εργαλείο που αναβαθμίζει την καθημερινή του διδασκαλία.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την επιμόρφωση 103.000 εκπαιδευτικών (57,2% του συνόλου) στη διδακτική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΠΕ στα μαθήματα ειδικότητάς τους και στη χρήση διαδραστικών πινάκων και της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Δημιουργείται ειδική e-πλατφόρμα για από απόσταση επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Αντικαθίστανται τα διαφορετικά σημερινά βασικά συστήματα καταγραφής δεδομένων του εκπαιδευτικού συστήματος με ένα ενιαίο διαλειτουργικό σύστημα, στο οποίο θα μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας ανάλογα με το επίπεδο της λειτουργίας του (π.χ. ο γονιός του παιδιού του, ο εκπαιδευτικός της τάξης του, ο σχολικός σύμβουλος των σχολείων που εποπτεύει, κ.ο.κ). Όλα τα σχολεία της χώρας αποκτούν την ηλεκτρονική τους καρτέλα, στην οποία θα αναγράφονται πλήρως όλα τα στοιχεία τους (μαθητές, προσωπικό, εξοπλισμός, κλπ).

Τέλος, μεταξύ άλλων, αναλαμβάνεται δράση με στόχο την ενημέρωση γονέων, μαθητών, και εκπαιδευτικών για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου (safer internet). Η εκπαιδευτική τηλεόραση μετατρέπεται σε multimedia πλατφόρμα συνδεδεμένη με τα σημαντικότερα sites κοινωνικής δικτύωσης.
Εφημερίδα Το Βήμα

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=359450&dt=08/10/2010#ixzz11ssHcvGD

Προετοιμασία για την επίσκεψη της Τρίτης στο Αιολικό πάρκο Ρόδου και τον ΑΗΣ Σορωνής ΔΕΗ.

Οι μαθητές, χρησιμοποιώντας το συνεργατικό κειμενογράφο της google (Google docs), συνέθεσαν από κοινού το παρακάτω έγγραφο. Συγκέντρωσαν λοιπόν τις ερωτήσεις που θα απευθύνουν στους υπεύθυνους του αιολικού πάρκου και της ΔΕΗ Σορωνής ώστε να λύσουν τις απορίες τους. Τις ερωτήσεις, τις έχουμε προωθήσει στους υπεύθυνους της ξενάγησης, ώστε να έχουν χρόνο να προετοιμαστούν. Τώρα μένει να κατηγοριοποιηθούν οι ερωτήσεις και να κατανεμηθούν στις ομάδες των μαθητών. Αυτό σε πρώτη φάση, λόγω φόρτου εργασίας των μαθητών, θα γίνει από το δάσκαλο. Στις επόμενες όμως επισκέψεις θα πρέπει οι μαθητές να κατηγοριοποιήσουν τις ερωτήσεις και να τις μοιράσουν στις τέσσερις ομάδες. Παρακάτω ακολουθεί, χωρίς να έχει διορθωθεί, το κείμενο των μαθητών:



Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αιολικό πάρκο AEOLOS στον Αττάβυρο και στον Ατμοηλεκτρικό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ΑΗΣ Σορωνής



Προγραμματισμός επίσκεψης:
08:00   Αναχώρηση με λεωφορείο του ΡΟΔΑ.
09:30   Άφιξη στο αιολικό πάρκο στον Αττάβυρο.

Σκοπός της επίσκεψης στο αιολικό πάρκο: Ο σκοπός της επίσκεψης μας είναι να μάθουμε πως λειτουργούν οι ανεμογεννήτριες, να μάθουμε για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και να επεκτείνουμε τις γνώσεις μας για αυτές τις πηγές ενέργειας.

Ερωτήσεις που θα απευθύνουμε:
1. Πόσο ρεύμα παράγει μια ανεμογεννήτρια τη μέρα; (Παναγιώτης)
2. Ποια είναι τα θετικά της ανεμογεννήτριας; (Μάγδα) .
3. Υπάρχουν και άλλα αιολικά πάρκα στη Ρόδο; (Μάγδα)
4. Έχουν ενημερωθεί οι άνθρωποι για τις ανεμογεννήτριες; (Μάγδα)
5. Είναι δύσκολο να δουλεύεις με τις ανεμογεννήτριες; (Γεωργία)
6. Πως λειτουργεί μια ανεμογεννήτρια; (Γεωργία)
7. Πως μπορούμε να φτιάξουμε μια ανεμογεννήτρια; (Γεωργία)
8. Πόσες ανεμογεννήτριες πρέπει να έχει ένα πάρκο; (Γεωργία)
9. Είναι μεγάλες οι ανεμογεννήτριες;(Παναγιώτης)
10. Είναι επικίνδυνες οι ανεμογεννήτριες; (Γεωργία)
11. Τι πρέπει να προσέχουμε για να μην ξοδεύουμε πολύ ρεύμα; (Αντωνία)
12. Έχουν ασανσέρ η ανεμογεννήτριες; (Παναγιώτης)
13.Γιατί είναι τόσο ψηλά κατασκευασμένες;(Γεωργία)
14.Είναι στο πρόγραμμα να φτιαχτούν κι άλλες ανεμογεννήτριες;( Αντωνία)
15.Τι πρέπει να ξέρουμε για τις ανεμογεννήτριες; (Γεωργία)
16.Πόσο ρεύμα καταναλώνει περίπου ένα σπίτι; (Αντωνία)
17.Είναι επικίνδυνες;(Γεωργία)
18.Θα μπορούσαμε στο μέλλον να χρησιμοποιήσουμε όλοι ανεμογεννήτριες;(Αντωνία)
19.Είναι φιλικές προς το περιβάλλον;(Γεωργία)
20.Πόσο κοστίζει μια ανεμογεννήτρια;(Αντωνία)
21. Είναι δύσκολο να φτιαχτεί μια ανεμογεννήτρια;(Γεωργία)        
22.Υπάρχουν εργάτες που χειρίζονται τις ανεμογεννήτριες;(Αντωνία)   
23.Πόσο δύσκολο είναι να χαλάσει μια ανεμογεννήτρια;(Γεωργία)
24.Πως μεταφέρεται το ρεύμα στα σπίτια;(Αντωνία)      
25.Πως φτιάχνεται μια ανεμογεννήτρια;(Γεωργία)    
26.Μπορεί κάποιος να φτιάξει ανεμογεννήτρια για δική του χρήση;(Αντωνία)
27.Πόσα χρόνια κρατάει μια ανεμογεννήτρια;(Παναγιώτης)
28.Πόσα λεφτά κάνει μια ανεμογεννήτρια; (Παναγιώτης)                                           
29.Οι ιδιωτικές ανεμογεννήτριες μπορούν να δώσουν ρεύμα στο Κράτος;(Τζαν)
30.Τι γίνεται όταν δεν φυσά;(Τζαν)
31.Πόσος καιρός χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια ανεμογεννήτρια; (Μάγδα)
32.Τι πρέπει να έχει ένα μέρος για να γίνει εκεί ένα αιολικό πάρκο; (Μάγδα)
33.Ποια  είναι  τα αρνητικά μιας  ανεμογεννήτριας; (Δημήτρης).   
34.Υπάρχουν μάρκες στις ανεμογεννήτριες  όπως στα αυτοκίνητα; (Νίκος)
35. Πόσα μποφόρ πρέπει να φυσά μια ανεμογεννήτρια για να καταστραφεί; (Νίκος)
36. Πόσες ανεμογεννήτριες πρέπει να μπουν για να παράγουν ρεύμα για μια πόλη; (Νίκος)
37. Από ποιόν εφευρέθηκαν οι ανεμογεννήτριες;(Νίκος)
38. Ποιο είναι το μεγαλύτερο μέγεθος ανεμογεννήτριας, και ποιο είναι το μικρότερο; (Νίκος)
39.Πόσα μποφόρ χρειάζονται για να λειτουργήσουν οι ανεμογενήτριες;(Γεωργία)
40.Η ποσότητα παραγωγής ρεύματος έχει σχέση με τα μποφόρ;(Γεωργία)
41.Πως η ενέργεια του αέρα που παράγει η ανεμογεννήτρια μετατρέπετε σε ηλεκτρικό ρεύμα;(Γεωργία)
42.Τι υλικά πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε μία ανεμογεννήτρια;(Μάγδα)  
43. Τι ύψος έχει η ανεμογεννήτρια;(Αυγερινός)
44.Πώς τη σταματάτε την ανεμογεννήτρια όταν δεν τη χρειαζόμαστε;(Αυγερινός)
45.Ποια χώρα χρησιμοποιεί περισσότερες ανεμογεννήτριες για να παράγει ρεύμα;(Αυγερινός)


11:00 Αναχώρηση από αιολικό πάρκο
12:00 Άφιξη στον ΑΗΣ Σορωνής

Σκοπός της επίσκεψης στον ΑΗΣ Σορωνής: Ο σκοπός της επίσκεψης είναι να μάθουμε για την προέλευση της ενέργειας που έρχεται στα σπίτια μας. Να μάθουμε τον τρόπο που παράγεται το ρεύμα και για τα ορυκτά καύσιμα. Επίσης την μετατροπή της ενέργειας από ορυκτά καύσιμα σε ηλεκτρική ενέργεια.


Ερωτήσεις που θα απευθύνουμε στον υπεύθυνο του εργοστασίου της Δ.Ε.Η.:
1. Πόσο  ρέμα  παράγει το εργοστάσιο της Δ.Ε.Η.; (Γιώργος)  
2. Πόσο επικίνδυνοι είναι οι στύλοι της Δ.Ε.Η.; (Αντωνία)
3. Τι κάνει η Δ.Ε.Η;(                 )
4. Γιατί είναι οι στύλοι έξω στους δρόμους και δεν είναι κάτω από τα πεζοδρόμια;(Γεωργία)
5. Πως φτιάχνεται μια κολόνα τις Δ.Ε.Η
6. Τι πρέπει να προσέχουμε  για να μη μας χτυπήσει το ρεύμα;(Αντωνία)
7. Πόσοι άνθρωποι δουλεύουν στην Δ.Ε.Η;(Γεωργία)
8. Από που έρχεται το ρεύμα; (Αντωνία)
9. Γιατί γίνονται τόσες διακοπές ρεύματος; (Αντωνία)
10. Χαλάνε οι ηλεκτρικές συσκευές με πολλές διακοπές ρεύματος; (Αντωνία)
11.Πως δημιουργείται το ρεύμα;(Γεωργία)
12. Είναι επικίνδυνα για μας τώρα που είμαστε εδώ στο εργοστάσιο; (Αντωνία)
13.Τι άλλο πρέπει να ξέρουμε για τη Δ.Ε.Η.
14.Είναι δύσκολο να δουλεύεις  στη Δ.Ε.Η;(Γεωργία)
15.Πόσα είδη υπάρχουν από ανεμογεννήτρια (Παναγιώτης)
16.Πόσο επικίνδυνη είναι η δουλειά σας εδώ; (Αντωνία)
17.Φτάνει το ένα εργοστάσιο για όλη τη Ρόδο;(Αντωνία)
18.Γιατί παθαίνουμε ηλεκτροπληξία;(Γεωργία)
19.Ποια εξαρτήματα υπάρχουν μέσα στην ανεμογεννήτρια; (Παναγιώτης)
20.Τι άλλο πρέπει να ξέρω για τη Δ.Ε.Η.;(Γεωργία)
21.Η Δ.Ε.Η. παράγει ρεύμα από τις  ανεμογεννήτριες ή από πετρέλαιο;(Τζαν)  
22.Είναι επικίνδυνο για αυτούς που δουλεύουν εκεί;(Τζαν)
23.Είναι επικίνδυνο να μένει κανείς κοντά στη Δ.Ε.Η;(Μάγδα)
24. Πού  και ποιος ανακάλυψε το ρεύμα; (Νίκος)
25. Έχουν ανακαλύψει οι Έλληνες κάποια συσκευή που να δουλεύει με ρεύμα; (Νίκος)
26. Με τι μετράμε το ρεύμα; (Νίκος)
27.Που είναι η Δ.Ε.Η;(Γεωργία)
28.Πόσο μεγάλο είναι το κτήριο τις Δ.Ε.Η;(Γεωργία)

30.Αν δεν ανάψουμε  κανένα φως,ψυγείο,πλυντήριο,μίξερ κτλ  το ρεύμα αυτό που πάει;(Αυγερινός)